- -5%
ebook Programowanie gier
Robert Nystrom
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:
2020
Największym wyzwaniem dla wielu programistów jest ukończenie pracy nad grą. Większość projektów nie dobiega końca, gdyż ich autorzy są przytłoczeni złożonością i poziomem skomplikowania kodu.
Książka Programowanie gier. Wzorce rozwiązuje ten problem. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu, autor zebrał sprawdzone wzorce projektowania gier, aby zoptymalizować proces ich tworzenia. Zostały one zorganizowane jako niezależne przepisy, dzięki czemu czytelnik może wybrać tylko te wzorce, których potrzebuje w swojej pracy.
Omówione wzorce mają sprawić, że kod będzie czystszy, łatwiejszy do zrozumienia i szybszy.
Książka jest podzielona na trzy duże części. Pierwsza stanowi wprowadzenie i nadaje ogólne ramy całej pracy. Część druga omawia kilka klasycznych i uniwersalnych wzorców programowania. W każdym rozdziale autor wypróbowuje jeden z nich i omawia jego zastosowanie w programowaniu gier. Trzecia, ostatnia część to gwóźdź programu. Przedstawia ona trzynaście wzorców projektowych niezbędnych w procesie programowania gier.
Książka Programowanie gier. Wzorce rozwiązuje ten problem. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu, autor zebrał sprawdzone wzorce projektowania gier, aby zoptymalizować proces ich tworzenia. Zostały one zorganizowane jako niezależne przepisy, dzięki czemu czytelnik może wybrać tylko te wzorce, których potrzebuje w swojej pracy.
Omówione wzorce mają sprawić, że kod będzie czystszy, łatwiejszy do zrozumienia i szybszy.
Książka jest podzielona na trzy duże części. Pierwsza stanowi wprowadzenie i nadaje ogólne ramy całej pracy. Część druga omawia kilka klasycznych i uniwersalnych wzorców programowania. W każdym rozdziale autor wypróbowuje jeden z nich i omawia jego zastosowanie w programowaniu gier. Trzecia, ostatnia część to gwóźdź programu. Przedstawia ona trzynaście wzorców projektowych niezbędnych w procesie programowania gier.
Spis treści ebooka Programowanie gier
I. Wprowadzenie 11. Architektura, wydajność i gry 9
II. Wzorce projektowe raz jeszcze 19
2. Polecenie 21
3. Pyłek 33
4. Obserwator 43
5. Prototyp 59
6. Singleton 73
7. Stan 87
III. Wzorce sekwencyjne 105
8. Podwójny bufor 107
9. Pętla gry 123
10. Metoda aktualizacji 139
IV. Wzorce zachowania 153
11. Kod bajtowy 155
12. Piaskownica podklasowa 181
13. Obiekt typu 193
V. Wzorce oddzielania 211
14. Komponent 213
15. Kolejka zdarzeń 233
16. Lokalizator usług 251
VI. Wzorce optymalizacji 267
17. Lokalizacja danych 269
18. Brudna flaga 291
19. Pula obiektów 305
20. Partycja przestrzenna 321
VII. Indeks 339
Szczegóły ebooka Programowanie gier
- Wydawca:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania:
- 2020
- Typ publikacji:
- Ebook
- Język:
- polski
- Format:
- epub,mobi
- ISBN:
- 978-83-01-21049-6
- ISBN wersji papierowej:
- 978-83-01-21037-3
- Wydanie:
- 1
- Autorzy:
- Robert Nystrom
- Tłumacze:
- Wojciech Feinrich,Małgorzata Dąbkowska-Kowalik,Witold Sikorski
- Liczba Stron:
- 346
Recenzje ebooka Programowanie gier
-
Reviews (0)
Na jakich urządzeniach mogę czytać ebooki?
Na czytnikach Kindle, PocketBook, Kobo i innych
Na komputerach stacjonarnych i laptopach
Na telefonach z systemem ANDROID lub iOS
Na wszystkich urządzeniach obsługujących format plików PDF, Mobi, EPub
- -5%
-5%
94,00 zł
89,42 zł
@CUSTOMER_NAME@
@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@